jueves, 29 de septiembre de 2011

Aurkezpena

Kaixo!
Ana Ugartetxea naiz, lehen hezkuntza graduko bigarren mailako ikaslea. Ondarrutarra naiz eta 19 urte ditut. Txomin Agirre Ikastolan egin nituen nire lehenengo ikasketak, eta batxilergoa, Ondarroa BHIn. Betidanik gustatu izan zaizkit umeak, eta txikitatik izan dut garbi andereño izan nahi dudala. Hau horrela, nire ikasketa- prozesuan garrantzitsua izan daiteke blog hau eta ahalik eta ondoen egiten ahaleginduko naiz.
Aurreko post-ean esan bezala, egiten dudan lehenengo blog-a da hau, beraz, espero zuen gustuko izatea eta bateren batentzako idazten dudana baliagarria izatea.


p.d. Asko eskertuko nizueke zuen iritziak idaztea eta guztion artean blog hau hobetzen joatea, denontzako baliagarria izan daiten! Eskerrik askoo denori!

Beste barik, laster arte!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario